090422

Var på studiebesök idag med klassen. Helt värdelöst, och hon som skulle berätta om allt var helt virrig och kunde ingenting! så det var tråkigt. Men det var sista dagen för mig i skolan den här veckan iaf. Ska inventera på stadium imorn så man tjänar lite pengar, och sen på söndag så har vi komp från projektet och matten är flyttad, så vi är lediga då vilket inte är helt fel. Så nu har jag bara måndag kvar i skolan, för på tisdag åker vi på träningsläger till Torremolinos, Spanien :D längtar ! :D
Jag ska börja packa resväskan nu, och då längtar man ju ännu mer.

Om en halvtimme kommer Emelie och hämtar mig så är det dags för patrikträning. Ska testa hoppa lite höjd och se hur hälen känns nu inför lägret. Jag är rätt säker på att den kommer att göra ont. men det kanske bara är bra eftersom jag ska till helsocentralen på fredag och kolla den. Förhoppningsvis får jag en kortisonspruta så att jag kommer kunna träna fullt på lägret.
Jag pratade även med Tomas igår och har jag tur så ska jag få massage på ryggen så alla spänningar och knutar försvinner.


Har nyss skruvat ner alla hyllor från väggarna i mitt rum, och just nu ser det väldigt tomt ut, kommer nog sakna att bo här, har ju aldrig flyttat förut. Och så  har flyttkartongerna tagit slut så nu kan jag inte packa nå mer idag heller. Få bli imorn :)

Dags att byta om för träning nu, :)

Kommentarer
Postat av: Joakim

sv: greajt :)

2009-04-22 @ 17:31:20
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0