Dålig på uppdatera

Åkte iväg till stugan tidigt imorse så därför har jag inte skrivit något idag. Min morbror fyllde år så vi firade han. En massa fika och tårta, inte helt fel! :D
Har vart helt underbart väder idag också så efter en stund när jag hade legat å solat ett tag så ville ja  hoppa i poolen och bada, men det var fortfarade is i den så det gick ju inte :( men tur var väl det , för jag vill inte bli sjuk till lägret!
Sen så körde jag hem ifrån stugan också, Så roligt och de gick jtte bra :D

Har vart med malin och emelie hemma hos malin och kollade på nån film på trean. Dom hade 18 barn, så sjukt mycket .Fattar uinte att man orkar med det :S och sen så när filmen var slut så spelade vi wii . Bowlade. Emelie hade sån tur i slutet, så orättvist. Hon gick om varenda gång !

Aja nu ska jag sova iaf, tänkte sova tidigt för första gången på lovet , skönt. Känner att jag behöver sova ut :)

Kommentarer
Postat av: emelie

de kallas skicklighet! ;)

2009-04-13 @ 09:31:56
URL: http://edomanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0