Grillning med Emelie

Träningen gick bra. Hoppade höjd och det var roligt. Även om det inte var så högt så var det roligt. Efter träningen så kom mamma och hämtade oss, efter lång väntan. Undertiden hon släppte av alexander  så sprang vi in och köpte marsmallows eller hur det n u stavas . och vaniljbullar :D haha, bra sådär efter träningen ;)
Så när vi kom hem hit gjorde vi eld och satte oss och grillade marsmallowsen :D . Emelie smsade malin och sa åt henne att komma snabbt. Malin var här på två sekunder och trodde att jag hade ramlat eller något. Eller som hon sa, Att de hade hänt något roligt. Jag mena , varför skulle de vara kul om jag hade trillat ? lite skadeglödje kanske ;) . Men vi ville bara ha sällskap, så hon gick ganska snabbt igen efter att också ha ätit lite.

Synd är det om mamma  också som stressar så mycket nu så nu får hon nog sitta uppe hela natten och kräkas :( usch!


Nu har jag precis duschat och ska gå och lägga mig aldeles strax. Så Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: emelie

sv. äähhh, vi åker ju snart :D



haha inte lite gott :D

2009-04-08 @ 23:42:39
URL: http://edomanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0