Helt slut

Nu kan man snacka om att vara slutkörd. Dagen började med att jag skulle kliva upp halv fem för att inventeringen började 6. Självklart lyckasjag göra något fel. Ställde såklart klockan på 05.30 istället för 04.30, vilket var otroligt dumt. Hann som tur ändå och var inte så trött första timmen under inventeringen.Vid fikat halv tio Kändes det att man inte var riktigt pigg, och det var inte helt fel med frukost då. Det tog inte alls lång stund att göra klart allt och vid halv tolv fick vi sluta och gick då och åt på donken. Sen åkte vi hem,men bussen körde lite fel så vi fick en extrarunda med den ;)
Jag och malin tyckte de va bra väder så vi tänkte passa på att sola lite, men så fort vi kom ut så gick solen i moln och kom inte fram igen. Inte så lyckad solning. Vi satte oss och spelade kort istället och efter en stund kom filip och var med också. Inte så roligt för han vann varenda gång.

När det var dags för träning insåg jag att ja inte hade någon skjuts och var därmed tvungen att cykla. Vilket inte hade gjort mig något i vanliga fall men punktering passar inte så bra när man har bråttom. Fick ta lillebrors BMX oh trampa snabbt. Jag var i Valbo på en kvart vilket nog är rekord för mig! Benen var helt döda och då var det ju dags för intervaller. Tur att det var i nedförsbacke idag i alla fall. Dom gick rätt bra även om benen inte ville vara med i slutet. Efter intervallerna gick vi till gymmet och körde där ungefär en timme. Tog det väldigt lugnt idag, men det tycker jag ja förtjänade med tanke på dagen.
Efter träningen hade vi möte om lägret, vilket är väldigt nära nu. Tog inte så lång tid och sen var det dags att sätta sig på cykeln igen och trampa hemmåt. Det tog kanske 25 minuter på vägen hem för benen vaar inte riktigt pigga.

kom ganska nyss hem och ska ta något att äta innan det är dags för duschen. Pappa tjatar på mig också att jag måste tömma allt idag för imorn kör dom upp allt till huset. Man skulle kanske ha gjort lite mer tidigare istället för att bara skjuta upp det hela tiden.Så det blir nog inte till att sova tidigt idag heller!

Imorn ska jag vara hos Patrik Melin klockan 8 för att fixa med hälen och klockan tio ska jag vara på hälsocentralen och kolla om dom har inflamationshävande. Patrik rekomenderade inte kortison så då tar vi inge sånt heller.  Vi måste även växla pengar så man har till lägret och sen är det flytta som gäller så jag har helt klart fullt  upp !

Nu dags att äta, duscha, packa och sen sova :D
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0