Lördag

Gick på köpis en stund med emelie , amanda och maria. Emelie köpte en kjol.
Sen var det intervaller. Fortfarande lite ont i hälen så jag och emelie cyklade dom medans de andra sprang. Det är så sjukt varmt inne på gymmet, svätten bara rinner om en där inne. Efter intervallera åkte jag hem, men insåg att jag inte hade någon nyckel. Som tur va var det så fint väder, så jag satt ute i solen en halvtimme medans jag väntade på att mamma skulle komma hem. Fick snabba mig oh fixa mig för vi skulle iväg till alborgen med friidrotten.
Amanda, hanna och malin klarade alla celler! jag fattar inte hur dom klarade det :s , mitt lag och Linns lag kom i alla fall på delad andraplas ;)
Sen var det pizza och filmtittande i en liten bystuga. Det var en massa filmer från när vi var små! Tur att jag inte var med så mycket.
Mycket trevlig dag och kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0