Projekt

Sitter i skolan och har projekt. Har haft hjärt och lungräddning innan lunch i två timmar. De var lite segt att de höll på så länge. Men tycker att alla borde lära sig det, händer det något så vill man ju kunna rädda personen.
Snart ska vi redovisa lite för lärarna vad vi har gjort och ingen av oss vet vad vi ska säga. Det här känns ju inte jättebra,
Men dom här lektionerna är sköna i alla fall för man behöver nästan aldrig göra något. Tycker inte om min basgrupp, men idag när Emilia har svikit mig måste jag väl helt enkelt prata med dom eller vara helt själv.
Har matte efter projektet och slutar fyra. Den som har gjort schemat kan ju inte tänkt klart. Vem vill sluta fyra på en fredag?
Måste köpa nått att äta också för missade lunchen.

Sen vet jag inte vad jag ska göra ikväll heller för träningen är inställd. Antagligen är jag med malin och Emelie . Men vet inte vad vi ska hitta på. Dom får helt enkelt komma på något!

Ska skriva lite om vattenkraft nu. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0