Slottsstafetten

Klev upp 7 imorse. Det var ju lite halvt segt att behöva göra det på en söndag, men jag tog mig upp och JAG kom i tid till sportis för en gångs skull ;D De känndes ju rätt bra ;D hahah

Sen  åkte vi mot Uppsala där staffetten går runt slottet. Allard hade fixat så Johan Sundberg startade, så snällt av han! Sen var det Emilia på andra sträckan , som är backe, Allard på tredje som även är den längsta sträckan, Madde på nästa backe, Malin på femte sträckan som är rätt kort och lutar lite nedåt. Sista sträckan hade Linn där dt är trapp sista biten. Alla sprang riktigt bra och vi kom trea :D

Hemma nu och emelie kommer snart, vi ska gå upp till huset och kika lite. Sen måste jag packa igen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0