Stockholm med pappa

Första dagen i skolan idag. Hade bara två lektioner så slutade halv tolv. Det var bra med en lugn start! Gick på stan en stund sen medans jag väntade på pappa.

Vid halv ett åkte vi till Uppsala och där köpte vi en toalett och en skottkärra. Åkte vidare till löplabbet och hittade ett par höjdskor, hade sån tur för det fanns bara ett par och det var rätt storlek och dm var riktigt billiga.
Men vi bestämde oss för att åka till stockholm för att se om vi hittade några andra som jag häldre ville ha. Det fanns inte nå andra bra höjdskor där, men eftersom dom vi redan köpt var så billiga så fick jag ett par allroundskor också.
Tack så mkt pappa :D

Nu håller mamma och Alex på att packa i Alex rum och jag å pappa ska ta lite fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0