23/12 - Lunch

Var för bara en stund sen och åt lunch. Satt helt själv i fikarummt, de kändes lite konstigt. Efter maten tänkte jag att eftersom jag var själv så kunde jag ju lära mig dricka kaffe. Men de är helt omöjligt.. De är riktigt äckligt och jag kommer nog aldrig lära mig dricka det. Men får försöka lite varje dag så kanske de släpper!
Nu sitter jag istället och dricker choklad och har precis börjat jobba igen. Men eftersom de flesta är på semester så har inte jag så mycket att göra. Man känner sig så dum när man ringer och så svarar dom fast dom har semester så måste man hålla på be om ursäkt å så. Stäng av telefonen i stället så behöver dom ju inte ha en massa som ringer !
Skriver mer sen om jag orkar det. Brist på något att skriva om just nu så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0