Jul

Oj va jag har varit dålig på att skriva.
Hade iaf en bra julafton. Var först hos farmor och farfar o släkten på pappas sida. Åt mat , kollade på kalle anka och sen kom tomten.
Åkte vidare till mormor o morfar där vi också åt mat och sen kom tomten där med. Riktigt mysigt å många julklappar!
Skulle med malin till kyrkan på kvällen men jag var aldeles för trött så åkte hem och sov istället.

Juldagen var vi hos mina kusiner i sätra. Fick god mat och sen spelade vi nå julklappsspel. På kvällen var jag malin sandra ida erik gustav gustav gugge fredrik och filip här innan vi gick ut och dansade. Tappade bort hälften av dom men vi hade kul ändå.

Igår var mormor och alla släktingar från mammas sida ´här och åt mat och spelade nå spel. Jag jobbade så kunde inte vara med. Men fick god mat när jag kom hem ändå. Brynäs vann matchen mot frölunda tror ja det va. Det var bra oh de va rätt så mycket folk.

Nu har jag precis vart och tränat och ska nog leta reda på skidor som ligger nånstans å ut och åka lite för en liten variation av träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0