Massa snö

Hade fullt upp igår. Vaknade o åkte och tränade med millan o linn på morgonen. Hoppade höjd och kastade lite spjut. Var så kul att göra de igen och jag tror att jag behövde de här uppehållet jag har haft.
När ja kom hem tänkte jag ut och åka lite skidor men de fanns inga spår så jag sprang en stund i stället.
In och åt mat och sen hoppa in i duschen innan ja tog en promenad till konsum för att åka med malin till köpis. Jag köpte ingenting men de gjorde malin. Fast jag med mitt dåliga minne kommer inte ihåg vad hon köpte...
Åkte hem till henne när vi var klart och åt mat med hennes familj innan vi åkte till mig för att kolla på hockey.
Tog även en promenad på kvällen i all snö, riktigt mysigt med snön. Jag tycker om den så mycket !
Sen blev de sova för att jag skulle upp och jobba idag.
De snöar även ute nu, hoppas de fortsätter såhär !




Jag var lite bättre än malin på ta kort  ! :)




Å snyggaste bilden blev som vanligt på mig...Haha malin du måste bli bättre på ta kort.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0