Minusgrader

De var hur kallt som helst imorse när jag skulle gå till bussen. Har inte frusit så mkt på jag vet inte hur länge. Och inte var de nå bättre på bussen heller. Jag som var duktig ändå och hade klätt på mig massor.
Nu vet jag inte hur kallt det är ute men antar att de är ungefär lika. De är sol och jättefint ute iaf , nu skulle man vilja vara på fjället å åka skidor !
Men nej här sitter jag och jobbar. Ska bli skönt att jobba sista dagen imorn, de finns verkligen inte något alls att göra. Blir nog inte kvar länge idag, har så fruktansvärt tråkigt.
Snart är de lunch iaf , längtar till min sallad !

Blir nog ut och springa när ja kommer hem om de inte är för kallt annars ska jag hitta på något med mamma :)


Bilderna från förra vintern, med malin.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0