Skönt med helg

Sitter nu och jobbar igen. Började 7 idag med o när klockan ringde ville jag verkligen inte kliva upp. Men jag tog mig hit i alla fall och nu sitter jag och ringer runt till anställda på gävla kommun. Har inte lyckats ringa till någon otrevlig än så länge men det kommer väl det också.
Har redovisning i religion idag också och sen är det helg. De ska bli så skönt att få sova ut lite. Jag ska dock kanske jobba imorn fast på coop då och sen på söndag är de julkonsert på läkerol arena , men de är ändå inte lika jobbigt som att gå till skolan så det blir vila i vilket fall.
Nu måste jag fortsätta ringa lite, skriver kanske mer sen om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0