Fotbollsmatch

Var väldigt skön dag precis som jag trode. När jag kom hem från skolan var det bara ut i solen o njuta. Sen var det träning klockan 5-6 och efter den lite fika. Jag cyklade eftersom mamma och pappa har tagit bilen och åkt till mora över helgen.  På vägen till träningen gick det jättelätt och det var bara skönt att vara ute men på vägen hem var det sån motvind så jag trode att jag aldrig skulle ta mig hem!

Tjugo i sju kom jag hem och hade varken ätit eller duschat och jag som skulle följa med malin på match. Har duschat nu så ska äta, får se om jag hinner se lite av matchen iaf .

När matchen är slut kommer kanske malin och elisabeth hit för att kolla på så ska det låta, Hoppas på det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0