Glad men ändå

Måste säga att det var skönt att prata med Emelie idag. Känns som det var ett tag sen jag hade nån att prata med fast det säkert inte är så.
Jag är så glad hela tiden men ändå är det nått jag tänker på som gör att humöret växlar väldigt snabbt och enkelt. Att få tala om för nån vad som är fel eller åtminstonde vad jag tror är fel kändes väldigt skönt. Tack att du lyssnade <3

Sen är det en annan sak vad man kan göra åt sina problem , men det är så små saker så inget att tänka på, nu är de glada miner som gäller.

Imorn bitti ska jag och mamma till Annika och testa balfrisyr. Hoppas de blir bra nu s å vi inte måste göra om det flera gånger.. :)

Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2010-05-13 @ 09:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0