Jag som hade tänkt

Jag är ju ledig varje onsdag så den här dagen hade jag tänkt börja med att ta en promenad. Men nu när jag klev upp visade det sig att det inte var så varmt ute och det var väldigt molnigt. Kändes väldigt tråkigt så hoppas att det blir bättre längre fram på dagen.
Istället blir det nu att äta frukost och sen plugga lite fysik. Hoppade över mitt prov igår, dels för att jag inte kunde det men också för att jag hatar läraren.
Emilia kommer runt elva tror jag de var och då måste vi färdigställa vår PA rapport. Den känns inge bra alls och vette sjutton hur det kommer gå. Den ska lämnas in ikväll iaf så vår lärare hinner läsa igenom den tills imorn.


Här är tvålarna som vi har gjort, inte så snygga men dom fungerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0