Mors dag

Hejhej
Idag är det mors dag och imorse började jag mamma alex och linus med att åka till stugan för att mormor och morfar var där. Det blev mat, fika, badminton och så plockade jag lite blommor till mamma.
Vi åkte därifrån vid 4 och åkte direkt till köpis för att hämta upp pappa och sen åkte till forsbacka hem till farmor och farfar. Fikade där med och pratade lite innan det var dags att åka hem o göra/äta mat. Till maten fick mamma en tröja och en bok av mig och alex och pappa också.

Nu har jag precis skrivit klart en rapport till min lärare och gjort en uppgift till fitnessen imorn. Så när jag redovisat den imorn är jag klar med precis allt i skolan. Riktigt skönt , hehe :D


Nu blir det sova, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0