Tisdag 26/10

Jag är dålig på att uppdatera, ja vet men har inte haft ork.
Så kan berätta att i tisdags tog jag ledigt och åkte med Niclas till Sthlm för att shoppa. Hade riktigt roligt måste jag säga (även fast man hade en svans med sig) ;) Men det blev inte så mycket shopping för mig utan det var niclas som handlade på. Tur att nån gjorde det iaf.



Och så kan jag ju berätta om idag fredag
Har jobbat på närbogården idag och igår. Det är där jag gick på dagis när jag var liten så det var väldigt roligt att komma tillbaka dit men denna gång som "fröken"!

Om en stund kommer min kompis hit, tänker inte tala om vem än. De skriver jag senare men kul ska det bli :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0