Så mycket att göra

Det var ett tag sen jag skrev nu. Har egentligen inget att skylla på heller för jag har bara varit hemma o vart sjuk. Men ska försöka hinna lite nu innan jag ska iväg och jobba.

Fredag:
Det blev utgång och vi hade riktigt kul. Träffade även malins bror vilket vi inte räknat med. Mådde inte så bra efteråt och förkylningen blev värre :/

Lördag:
På dagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, tror jag var hos niclas en stund. På kvällen kom familjen steinwall hit och åt mat och så firade vi anna, mig och ronnie. Kollade även på gamla bilder från alla semestrar vi varit på.. hihi ganska kul att kolla på allt vi har varit med om !

Söndag:
Det blev köpis med emelie typ hela dagen fast jag var fortfarande sjuk så vi fick gå i snigeltakt. Emelie blev lite irriterad på det och det kan jui även vara därflr det tog en hel dag att gå igenom alla affärer. Men det blev en hel del shopping vilket jag egentligen inte behövde. Men men det är ju kul !

Måndag:
Vart sjukare igen och låg hemma hos niclas halva dagen och vilade. Åkte förbi åsa en stund på vägen hem och sen var det bara hem och fortsätta vila..

Tisdag:
Jobbade på sofiedalskolan i nån timme och sen fick man åka hem o vila igen..

Onsdag:
Kännde mig ganska pigg och hoppas att förkylningen är på väg bort nu. Började med att jobba på soffe på dagen. Åt en snabbis på donken innan det var dags att åka till stan. Skulle till ungdomsförmedlingen tror ja de hette. Men blev tio minuter försen för jag hittade inte dit. Det löste sig tillslut och allt gick bra där. Till sist åkte jag upp till mammas jobb och fick jobba i två timmar där med massa inknappningar . Ska även dit på fredag och fortsätta.

Torsdag:
Ja idag är det torsdag och jag ska snart iväg till soffe igen. Blir sista dagen där nu som jag vet iaf. Lite tråkigt för alla har varit så snälla . Blir åka upp till läkerol direkt sen, det är match idag. Brynäs - Djurgården. Hoppas vi kan få en vinst nu då !!



Så nu har jag kommit ikapp. Ska försöka uppdatera bättre nu framöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0