Utgång fast man är sjuk ?!

Hejhej

Jag sitter här är jättesnorig och har ont i halsen. Jäkla förkylning alltså.
Sen typ två veckor tillbaks har jag och malin bestämt att vi ska ut idag och så går jag och blir sjuk, de ör så typiskt mig !!!

Nu måste jag bestämma mig,antingen stannar jag hemma och glor på en film som jar har gjort dom senaste dagarna på grund av förkylningen . Eller så går jag ut och hoppas på att jag inte kommer må  sämre imorn...
Känns taskigt att svika  henne så det blir nog till att festa ikväll och hoppas på det bästa.


Så nu måste jag försöka peppa lite och bli pigg. Ikväll så kör vi all in om de blir nått. Annars kan det va.

Ha en bra dag och kväll ! ( det ska jag försöka ha ) :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0